Блогер та ведучий шоу Нового каналу "Неймовірні дуети" Євген Таллер пояснив, чому рекламує компанію Pepsi, яку визнали спонсором війни. В інтерв'ю Коротко про шоумен зазначив, що співпрацював із компанією ще до того, як її внесли до списку НАЗК. Таллер уточнив, що внесення Pepsi до цих списків не регулює роботу компанії в Україні.
- З Pepsi працював і до повномасштабного вторгнення, і до того, як їх внесли до списку НАЗК. Я працюю з українським офісом бренду, з українською командою. Вважаю, що регулюватися такі питання мають не інфлюенсерами, а законодавством. Так, наприклад, я не рекламую казино, ставки, будь-який гемінг чи беттінг. У частині ж роботи з українськими офісами міжнародних компаній, чиї глобальні офіси не прийняли рішення щодо повного виходу з рф, – ситуація зараз не така однозначна, - заявив Євген.
Таллер також підкреслив, що розуміє, чому зіткнувся з негативом, проте не береться вирішувати який з бізнесів важливий/не важливий для економіки країни.
- Я розумію, чому люди протестують проти таких брендів саме в коментарях блогерів. До блогерів легше достукатися, закенселити, закидати негативними коментарями. Проте, якщо говорити про реальний вплив на продажі або рішення глобальних офісів цих компаній чи законодавче регулювання – ці підходи, м’яко кажучи, неефективні, - додав він. - При цьому перебирати на себе функцію держави і вирішувати, що оця компанія чи компанії українській економіці не потрібні, я не готовий.
У липні дизайнерка і засновниця марки одягу Cultnaked Марії Фуртас зіткнулася з подібною критикою в соцмережах бренду, анонсувавши вихід лімітованої колекції топів та сумку з Pepsi, чим обурила підписників. У відповідь на хейт Марія опублікувала в сторісі Instagram звернення, заявивши, що бренд, співпрацюючи з компанією «підсилює український голос». І це, за її словами, було основною мотивацією під час створення колаборації.
Євгену Таллеру 30 років. Він блогер, сценарист, ресторатор, засновник агентства WhyNot? Enot та продюсер фільму "Любов і блогери". На його профіль в Instagram підписано понад 314 тисяч передплатників.