«Українське Дунайське пароплавство» переходить на 6-годинний робочий день і планує оптимізацію кількості персоналу.
Про це повідомив генеральний директор «Українського Дунайського пароплавства» Дмитро Москаленко у Facebook.
«Криза на дунайському ринку річкових перевезень загострюється. Ми вимушені скорочувати витрати», — пояснив він.
І назвав основні причини такої ситуації.
- Відсутність підтримки дунайського експортного напрямку. Дунайські порти здатні конкурувати з одеськими за українську агропродукцію, але потрібна знижка на залізничні перевезення до Ізмаїла.
- Аномальна спека та обміління. На Середньому Дунаї мілководдя ускладнює рух баржевих караванів, деякі клієнти у серпні взяли паузу, щоб не ризикувати. Зменшується допустима осадка барж, але власники вантажів не готові до підвищення фрахтових ставок.
- Через спеку аграрії втратили частину врожаю. Скоротився обсяг агропродукції, що експортується Дунаєм.
«На відміну від минулих криз ми принципово не працюємо у збиток. Не створюємо заборгованість. Всі наші рейси прибуткові. Флот працює в плюс. Увесь вантаж, що «рахується», з ринку ми забираємо. Але такого вантажу дуже небагато, фрахтові ставки на мінімумі, тож рентабельність мінімальна», — додав Дмитро Москаленко.
Він зазначив, що за нинішніх умов УДП не може утримувати понад тисячу людей.
«Ми провели цифровізацію управління та обʼєктивно можемо працювати значно меншою кількістю персоналу. Навіть за високого ринку оптимізації штату було не уникнути. Це розуміють усі… Цього тижня ми створюємо робочу групу з первинною профспілковою організацією і починаємо пошук компромісу щодо зменшення витрат на персонал, які наразі складають 70% всіх накладних витрат компанії», — уточнив Москаленко.