“Шанель №5” більше не в тренді: нові парфуми з ароматом майонезу б’ють рекорди продажів
“Шанель №5” більше не в тренді: нові парфуми з ароматом майонезу б’ють рекорди продажів

“Шанель №5” більше не в тренді: нові парфуми з ароматом майонезу б’ють рекорди продажів

Американський виробник соусів Hellmann's зробив крок, на який наважиться далеко не кожен – випустив парфуми, натхненні... майонезом. Новий аромат отримав назву Will Levis No. 8 і поєднує в собі такі незвичні нотки, як терпкий лимон, кава, мускус, ваніль і те, що компанія називає "майонезним акордом".

Цей несподіваний крок від Hellmann's виглядає як жарт, але насправді компанія підходила до розробки аромату з усією серйозністю. Бренд знайшов натхнення в одному з вірусних роликів, де американський футболіст Вілл Левіс додавав майонез Hellmann's у свою каву. Відео швидко розійшлося мережею, і бренд вирішив увічнити цей момент у флаконі парфумів.

“Шанель №5” більше не в тренді: нові парфуми з ароматом майонезу б’ють рекорди продажів - Фото 1
Нові парфуми з нотками майонезу. Фото:Hellmann's

Вілл Левіс, став не лише обличчям рекламної кампанії нового аромату, але й взяв активну участь у його створенні. Співпрацюючи з парфумерами Hellmann's, він допомагав обирати інгредієнти, які б найкраще відображали його особистість та енергію на футбольному полі. За словами Левіса, аромат вийшов "вершковим, м'яким, із нотками лимона", і навіть перевершив його очікування.

Футболіст став обличчям рекламної кампанії. Фото:Hellmann's

Незважаючи на назву та асоціації, аромат Will Levis No. 8 – це не просто запах майонезу. Парфум поєднує в собі елементи, які створюють унікальний і несподіваний запах. Левіс зізнається, що залишився дуже задоволеним результатом і вважає, що парфуми дійсно передають те, що він любить у майонезі.

Продаж цього незвичного аромату вже стартував на сайті виробника за всього 8 доларів за флакон. Однак, якщо ви сподіваєтеся придбати його, доведеться трохи почекати. Парфуми стали настільки популярними, що першу партію розкупили за лічені хвилини після запуску продажів. Рекламна кампанія виявилася настільки успішною, що попит значно перевищив очікування.

Раніше ми розповідали про Потужний писк моди 90-х: у тренди вирвалася зачіска, яку обожнюють принцеси й акторки

Також, Волонтери роздали людям льодяники з метамфетаміном: скуштували навіть діти

Джерело матеріала
loader