Про це пресслужба УЗ повідомила у Фейсбуці, передає Укрінформ.
“Укрзалізниця суттєво скоротила споживання енергоресурсів та підвищила ефективність процесів під час діагностики, поточних ремонтів, очищення колій тощо. Так, вдалося зменшити на 4% витрати електроенергії та на 12% витрати дизпального під час виконання зазначених робіт”, - йдеться у повідомленні.
За даними компанії, попри скорочення чисельності персоналу протягом останніх 2 років на 15%, основною частиною витрат на утримання залізничної інфраструктури залишається оплата праці, що становить понад 70%.
В УЗ зазначають, що подальше зниження витрат містить ризики для стабільного функціонування залізничного транспорту, оскільки насамперед пов'язане з чисельністю персоналу та рівнем оплати праці, які досягли своїх мінімальних значень.
Завдяки вжитим заходам, щодо збільшення доходів працівників Укрзалізниціта збереження кваліфікованих кадрів, протягом 2023-2024 років вдалося відновити динаміку росту заробітних плат понад темпи інфляції.
Попри це, рівень заробітної плати все ще на 10% нижчий від середнього по промисловості України, а по окремих дефіцитних та критичних для залізничного транспорту професіях (енергетики, машиністи та ін.) значно відстає від ринкового рівня провідних видобувних, енергетичних та металургійних підприємств.
Як повідомлялося, на залізниці стартував сезон ремонтно-колійних робіт, який дозволить оновити інфраструктуру на дільницях з інтенсивним рухом поїздів, планується відремонтувати майже 1200 кілометрів колій.