Чоловік заробляє мільйон доларів на рік на своєму ресторані, хоча не мав жодного клієнта
Чоловік заробляє мільйон доларів на рік на своєму ресторані, хоча не мав жодного клієнта

Чоловік заробляє мільйон доларів на рік на своєму ресторані, хоча не мав жодного клієнта

Все просто: річ у тім, що його Bistro Huddy існує лише в тіктоці. Ця вигадка Дрю стала надзвичайно успішною і принесло чоловікові, крім грошей, 4,5 мільйона підписників на різних платформах.

Дрю Талберт заробляє мільйони доларів на ресторані, який існує тільки в тіктоці

Чоловік у своєму тіктоці публікує комедійні скетчі про індустрію громадського харчування. Звісно, сам він ніколи не подає їжу, але його бізнес процвітає. А все завдяки партнерству з брендами, донатам та сувенірній продукції. Ось так він і отримує "шестизначний річний дохід".

Ми жили з місяця в місяць, ледве зводячи кінці з кінцями, а тепер опинилися у фінансовій ситуації, про яку 5 років тому могли тільки мріяти,
– згадує Дрю.

"Бістро Хадді" назване на честь Хадсона – сина Дрю. Чоловік спирається на 22-річний досвід роботи в ресторанах для вірусних скетчів, в яких він одягає одну зі своїх численних перук, щоб зіграти кількох персонажів – колег, клієнтів тощо.

Бістро ХаддіBistro Huddy існує лише в тіктоці, але приносить Талберту дуже відчутний прибуток / Колаж 24 Каналу фото drewtalbert

Усіх персонажів грає сам Талберт. Це і менеджер Террі, і кухар Піклз, і хостес Ембер, і бармен Клінт. Деякі персонажі навіть мають власні профілі в тіктоці. Наприклад, працівниця Bistro Huddy Ніколь Б. вже має понад 693 000 підписників.

Завзяті шанувальники кажуть, що скетчі нагадують їм про їхній час у ресторанній індустрії. А інші кажуть, що персонажі настільки переконливі, що вони забувають, що їх усіх грає один хлопець.

Талберт почав створювати комедійні скетчі онлайн під час пандемії – після того як його дружина показала йому інших творців на платформі. І це принесло плоди. Окрім величезної кількості підписників у тіктоці, він має 776 000 шанувальників в інстаграмі та 1,5 мільйона на ютубі.

Наразі чоловік не планує розширювати свій бренд – попри переговори з різними агентами, які могли б допомогти перетворити шоу на справжній ситком. Дрю каже, що насолоджується реальністю "повного творчого контролю" та можливістю бути вдома з дітьми.

Теги за темою
Курйозні новини
Джерело матеріала
loader
loader