GSC Game World показала геймплей та деталі S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
GSC Game World показала геймплей та деталі S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

GSC Game World показала геймплей та деталі S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Після нещодавнього перенесення дати виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на листопад, розробник GSC Game World зробив терплячим фанатам справжній подарунок – презентацію, яка включала не просто геймплей, а ціле занурення у постапокаліптичний світ сиквелу.

Світ S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який офіційно називається Чорнобильська зона відчуження, складається з 20 регіонів, кожен зі своїми мешканцями, аномаліями та оточенням. Зазначається, що в ньому мало бар’єрів, тож гравці можуть вільно досліджувати локації на власний розсуд, і на них тут чекатимуть “атмосфера, свобода, самотність, страх”.

Хоча відео GSC пропонує гарний погляд на вражаюче різноманітне середовище в S.T.A.L.K.E.R. 2, основна частина його зосереджена на болоті – колись населеному регіоні, вільному від сталкерів, але з багатьма іншими небезпеками. Тут гравцям потрібно буде пройти складний квест, щоб дістатися до бази Чисте небо.

GSC підкреслює вільний характер дизайну місії та пояснює, що неможливо побачити весь контент і кожного персонажа за одне проходження – залежно від вибору, який вони зроблять, гравці кожен раз отримуватимуть дещо іншу історію, дещо відмінні завдання та побачать інших людей. Розробник заявляє, що заохочує дослідження, розміщуючи у світі нове спорядження, зброю, пристосування для зброї та її покращення, багато з яких не можна отримати просто через сюжетну лінію.

Загалом у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl буде 35 видів зброї, і кожна з них може бути оснащена різноманітними апгрейдами та аксесуарами для більшого розмаїття. Зброю можна буде використовувати проти зомбі, псевдособак і свиней-мутантів. GSC зазначає, що її AI не займається шахрайством – він не знає, де знаходиться гравець, а полює на нього, попередньо припускаючи, де він може бути.

При цьому гравцям потрібно буде стежити за рівнем голоду та втоми, щоб не знижувати свою ефективність, а також пам’ятати про навантаження на спорядження, оскільки перевантаження обмежуватиме їхні рухи. GSC стверджує, що навмисно уникає полегшення гри, оскільки це “вбило б відчуття реальності”. Цей підхід відображено у рішенні відмовитися від системи рівнів на користь більш природнього прогресу, коли гравці покращують свої навички, коли краще знайомляться з навколишнім середовищем або отримують швидшу реакцію завдяки досвіду.

35-хвилинне відео від GSC містить багато цікавих подробиць, в тому числі про буденне життя різних людей у Зоні та динамічну природу фракцій, які інколи можуть змінювати своїх лідерів чи взагалі розпадатися. Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl заплановано на 20 листопада. Гра вийде на Xbox Series X/S, ПК (у Steam, GOG, Epic та на сайті GSC), а також буде доступна у Game Pass.

Джерело матеріала
loader
loader