Цифровізація перевірки документів пришвидшить цей процес та виключить можливість використання підробок.
Під час перетину кордону прикордонники по-новому перевірятимуть документи українців, звіряючи інформацію з даними електронних реєстрів, до яких раніше був обмежений доступ.
Про це повідомив речник Держприкордонслужби Андрій Демчеко в ефірі національного телемарафону.
За його словами, цифровізація перевірки документів пришвидшить цей процес та виключить можливість використання підробок.
Вводячи інформацію про людину, яка проходить паспортний контроль, прикордонники отримуватимуть підтвердження у відповідних базах.
Повноваження Держприкордонслужбі отримувати електронні дані з усіх державних реєстрів і баз щодо громадян, які виїжджають за межі країни, шляхом інформаційного взаємообміну було надано постановою Кабміну від 9 серпня.
ДПСУ буде укладати договори з тими держорганами, які є утримувачами окремих баз даних, щоб узгодити усі моменти щодо використання персональної інформації стосовно осіб, які будуть перетинати кордон.
Нагадаємо, раніше відокремлені закордонні філії ДП “Документ” відновили приймання заяв-анкет на оформлення паспортних документів для чоловіків призовного віку.