![Щоб не переплачувати за комуналку: що терміново повинні зробити споживачі](https://thumbor.my.ua/l_nBwcH7qiXWj7hQGSIjWobrZBY=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4383b06b203d134d5fd3baa0a37a2e23.jpg)
Щоб не переплачувати за комуналку: що терміново повинні зробити споживачі
Як оновити дані про лічильники
Кожні чотири роки необхідно перевіряти правильність роботи лічильників, викликавши спеціалістів та оплативши процедуру самостійно.
Після перевірки важливо оновити дані лічильників у базах постачальників послуг.
Зокрема, після перевірки лічильників води та тепла необхідно:
- Опломбувати лічильники.
- Поставити їх на абонентський облік.
Після цього споживачеві видають свідоцтво про повірку або довідку про непридатність приладу. Далі потрібно надіслати постачальнику послуг фото або скановані копії документів, вказавши адресу проживання:
- Свідоцтво про перевірку.
- Протокол повірки/акт виконаних робіт.
- Акти демонтажу та монтажу лічильника.
- Фото лічильників на дату звернення.
Якщо виявили невідповідність
У разі виявлення невідповідності номерів лічильників в облікових базах даних потрібно надіслати:
- Акт монтажу/опломбування первинної установки.
- Акт контрольного зняття показань за період.
- Фото лічильників зі свідченнями на дату.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)