Прокремлівські ЗМІ отримали «методичку» щодо висвітлення бойових дій у Курській області тільки у четвер вдень - майже через три дні від їхнього початку. Пропагандистські медіа припускають, що в Кремлі не розуміли масштабів того, що відбувається, тому не змогли скласти «рознарядку» більш оперативно. Про це повідомляє російське видання «Медуза».
«В адміністрації Путіна майже три дні думали, як ЗМІ мають розповідати про військову операцію в Курській області, і придумали, що її потрібно порівнювати з Курською битвою і запевняти, що Путін "нікого не кине в біді"», - пише «Медуза».
За інформацією видання, Кремль наказав державним та лояльним до нього медіа «не нагнітати обстановку» навколо вторгнення в Курську область. Про це «Медузі» розповіли два співробітники таких ЗМІ. Їм радять всіляко уникати розмірковувань про відкриття «нового фронту», натомість, порівнювати те, що відбувається, з Курською битвою часів Другої світової війни.
Крім того, журналістам не можна говорити про можливе просування українських військ до міста Курчатове, де розташована Курська атомна електростанція, щоби у російської аудиторії не виникало «відчуття ядерної загрози».
Замість згадок Курської АЕС медіа мають розповідати про «успіхи російської армії», яка нібито не дає збройним силам України просунутися вглиб території Курської області. Журналістам рекомендують робити акцент «на атаках ЗСУ на мирне населення і підкреслювати, що під час них постраждали діти».
Ще один рекомендований акцент для новинних сюжетів – «єдність і згуртування людей», які приходять до пунктів здачі крові та розміщують у своїх будинках жителів, евакуйованих із Суджанського району.
Але особливий акцент радять зробити на «зусиллях» федеральної влади, Володимира Путіна та уряду, які «не кидають нікого в біді».
Співрозмовники «Медузи» з прокремлівських ЗМІ зазначають, що вони отримали рознарядку тільки у четвер вдень, «хоча наступ ЗСУ розпочався позавчора, 6 серпня. Вони припускають, що у політблоці адміністрації президента не розуміли масштабів того, що відбувається, тому не змогли скласти «методичку» більш оперативно», пише видання.
Фото: електронний білборд у російському Краснодарі/«Медуза»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.