Клієнтка звинуватила Приватбанк у кражі своєї "мінімалки": чи поставила вона їх "на місце"
Клієнтка звинуватила Приватбанк у кражі своєї "мінімалки": чи поставила вона їх "на місце"

Клієнтка звинуватила Приватбанк у кражі своєї "мінімалки": чи поставила вона їх "на місце"

Українка розповіла, що ПриватБанк незаконно зняв гроші з її картки. Вона написала скаргу на фінансовому порталі Minfin.com.ua, пояснюючи, що в кінці липня з її рахунку зняли більше грошей, ніж її місячна зарплата за липень. Це перевищення склало більше 14 200 гривень, що викликало у неї обурення.

1 серпня на рахунку клієнтки було 8 700 гривень. Проте з цієї суми ПриватБанк, як стверджує жінка, зняв 3 998 гривень. Вона каже, що банк оформив цю транзакцію не як стягнення за постановою, а як звичайний переказ з картки на картку всередині банку.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Клієнтка дізналася, що кошти пішли на рахунок ПриватБанку, лише через спілкування з чатом підтримки банку. Жінка вимагає повернення знятих 3 998 гривень, аргументуючи це тим, що ці кошти є її мінімальною зарплатою за серпень. Вона вважає, що банк не мав права утримувати ці гроші.

ПриватБанк відповів на скаргу, зазначивши, що якщо банк отримає постанову про зняття арешту з рахунку, обмеження будуть зняті протягом 1-3 днів. Банк пояснив, що обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника займає до 10 днів.

Клієнтка звинуватила Приватбанк у кражі своєї "мінімалки": чи поставила вона їх "на місце" - Фото 2

ПриватБанк також підкреслив, що списання коштів здійснюється в розмірі, який вказано у виконавчому провадженні, і банк діє в межах чинного законодавства України та нормативних актів Національного банку України, що регулюють банківську діяльність.

Нагадаємо,без зарплати та по вуха у кредитах: ПриватБанк ускладнює життя клієнтам

Вам буде цікаво дізнатися "Вирішили заробити на клієнтах": ПриватБанк приголомшив грабіжницькою комісією

Джерело матеріала
loader
loader