Найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s зафіксувала падіння продажів. Для компанії це став перший негативний результат за чотири роки.
Як повідомляє Bloomberg, спад у другому кварталі 2024 року стався на тлі не виправданих очікувань аналітиків щодо помірного зростання продажів. Так, порівняльні продажі мережі у ресторанах, що працюють понад як рік, впали на 1,1% порівняно з аналогічним періодом попереднього року
Продажі впали вперше з 2020 року. Така тенденція спостерігалася у кожному з географічних сегментів McDonald's. Щодо США це частково пояснюється зниженням пішохідного трафіку. "Найбільший удар для McDonald's полягає в тому, що споживачі з низьким рівнем доходу справді скоротили відвідування, і це з лишком компенсує типове падіння торгівлі, яке зазвичай спостерігається в McD у важкі економічні часи", — сказав аналітик Edward Jones Браян Ярбро.
У 2024 році зростання продажів McDonald's сповільнилося, оскільки відвідувачі по всьому світу скоротили споживання біг-маків через багаторічне зростання цін та обмеженість бюджетів домогосподарств.
Аби переконати відвідувачів у доступності McDonald's, наприкінці минулого кварталу в американських закладах запустили акцію з продажу страв за $5. Перші результати свідчать про те, що це приваблює клієнтів, хоча будь-яке зростання продажів не буде очевидним до кінця цього року. Також були запроваджені лімітовані позиції меню – зокрема, каджунський бекон McCrispy і "бабусин" McFlurry.
Крім того, у McDonald's зазначили зниження продажів в одних і тих самих магазинах у Китаї та Франції. Прибуток, за вирахуванням деяких статей, у першому кварталі склав $2,97 на акцію – тобто менше навіть за середній прогноз аналітиків.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що McDonald's прийняла рішення відкрити в Україні заклади на автозаправних станціях. Це стане наступним кроком після появи ресторанів мережі на автотрасах.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!