Про це Спеціалізована антикорупційна прокуратура повідомляє у Телеграмі, передає Укрінформ.
САП та Національне антикорупційне бюро України скерували до суду обвинувальний акт стосовно експосадовців.
У межах досудового розслідування встановлено, що у 2015 році міністр спільно зі своїм першим заступником, який також був головою Тарифної ради Міністерства інфраструктури, видав наказ, який дозволяв приватним компаніям стягувати половину ставки корабельного збору із суден в морському порту "Південний".
Наказ був виданий попри те, що акваторія порту "Південний" є державною власністю та перебуває у користуванні державного підприємства "Адміністрація морських портів України" і право на збори належить виключно йому.
Натомість відповідно до цього наказу державному підприємству призначалась усього частина коштів, інша частина стягувалась приватними компаніями.
У результаті АМПУ були завдані збитки на понад 49,63 млн доларів, що підтверджують відповідні висновки експертиз.
Дії експосадовців кваліфіковані за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України.
Санкція статті передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від 500 до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Кримінальне провадження за фактами зловживань у Мінінфраструктури було витребуване зі Служби безпеки України та Національної поліції восени 2019 року.
Наголошується, що НАБУ і САП в результаті неодноразових звернень до Кабінету міністрів, Міністерства юстиції, Міністерства інфраструктури, АМПУ добилися скасування протиправного наказу та подання позовів щодо усунення наявних перешкод у користуванні та розпорядженні державою частиною акваторії морського порту "Південний".
Суми корабельних зборів, що неправомірно отримувались приватними компаніями, арештовані на рахунках цих підприємств.
Як повідомляв Укрінформ, Вищий антикорупційний суд до 23 липня обмежив строк ознайомлення у справі ексміністра інфраструктури Андрія Пивоварського та його першого заступника Володимира Шульмейстера.