Тест Honda ZR-V: гібридний кросовер з незбагненним феноменом
Тест Honda ZR-V: гібридний кросовер з незбагненним феноменом

Тест Honda ZR-V: гібридний кросовер з незбагненним феноменом

Honda ZR-V доволі нечасто зустрічається на наших шляхах. І тому є логічне пояснення – цей кросовер коштує чималих грошей – майже $45 тисяч! Так, він гібридний, але все одно це дуже немало, та й вибір за такі кошти чималий. Але в цьому огляді я розповім, чому він вартий уваги і цілком може стати кращим авто у твоєму житті.Утім давайте ще трішки хейту. Подивіться на цей кросовер… подобається? Особисто в мене його зовнішність не викликає жодних емоцій. Він як та церковна проскура – символічна, але прісна і «ніяка» на смак. І на перший погляд не розумієш, за що я маю полюбити його, та ще й за такі гроші.Зміна пріоритетівКоли потрапляєш на водійське сидіння, враження (точніше, їх відсутність) від зовнішності починають випаровуватися… Ошитна оббивка, гарненька смужка в стилі медових сот, якісні матеріали, гарна ергономіка, та й центральний тунель вельми зручний і красивий.Панель приладів особливо нічим не вражає, але інформація відображається зручно і легко – це головне. Що до мультимедіа, до неї також жодних претензій, як до тачскрину.Сидіння дуже зручні та явно сконструйовані так, щоб водій та пасажир не втомлювались у дальніх подорожах. А от задній диван не такий зручний і «ортопедичний», але загалом дуже непоганий і комфортний. Щоправда, крім підлокітника і повітроводів тут нічого нема. А було б доречно хоча б розеточку, а ще краще – столики і шторки.Багажник Honda ZR-V місткий – майже 400 літрів (при складених сидіннях – 1300 л). Але, трясця, відкривати його треба ручками! Тобто, він не має електропривода. Зазначимо – в теорії він може бути у «вищих» версіях, але наразі в Україні доступні Elegance (як на тесті) та Elegance+ (додатково має контроль сліпих зон і систему допомоги під час виїзду з паркувального місця заднім ходом).Але! Незважаючи на відсутність, здавалось би, вже звичних і розповсюджень «речей» на кшталт безпровідної зарядки чи електробагажника, ZR-V «під зав’язку» оснащено силою силенною електронних помічників, кожен з яких (і всі в сукупності) працюють просто як швейцарський годинник. Вони роблять свою справу на 5+ та водночас інтелігентні та не такі надокучливі, як приміром у сучасних китайських авто. До речі, Honda ZR-V виробляється у Піднебесній – це так, для загального розвитку. Чи погано це? На нашу думку, це взагалі нічого не значить.Феномен ХондиДля мене особисто слова «феномен» і «феноменальний» мають різне значення. Феноменальний звучить якось надто «гучно», тоді як феномен – дивний факт, який важко усвідомити. І це саме про Хонда Зет Ер Ві…Навіть зараз я не можу збагнути, як така «прісна» ззовні машина може дарувати таку насолоду в русі! Мені довелося проїхати на ній за день майже 700 кілометрів, та ще й періодично жахливими дорогами, і я можу з усією впевненістю сказати – я люблю тебе, Хонда!І хоча це кросовер, рулиться він надзвичайно чітко і чуйно, а його підвіски працюють настільки ідеально і комфортно, ніби їх створив Бог. Я справді не можу второпати, яким чином інженерам вдалося зробити настільки збалансований комфортний кросовер, який майже не крениться, має «гостре» кермо та при цьому проїжджає ями та горби не гірше, а може й краще, за Lexus LX! При цьому він чудово набирає швидкість (менше 8 секунд до сотні) і робить це без жодних затримок чи ривків.Якщо говорити про економічність, за цим параметром у Honda ZR-V також нема рівних. Адже залежно від манери та умов їзди, можна вкластися у 5-7 літрів, а за бажання – в 4-4,5 л! Зважаючи на те, що ця модель за своїми розмірами є «проміжною» між HR-V та CR-V, вважаю такі показники пречудовими.І ось тепер про деякі технічні цікавинки цієї Хонди. Почну з того, що вона збудована на базі нового Civic (звідси й «легкова» керованість). А от гібридна установка – від більшої і тяжчої CR-V (звідски динамічність). Її потужність становить 184 кінські сили. Двигун внутрішнього згоряння – 2-літровий атмосферний, який працює як генератор (звідси й економічність). Як такої коробки – немає (звідси розгін як у електромобіля).  Однозначно можу сказати, що буду любити Honda ZR-V завжди і тиснутиму руку власникам цього авто, щойно зустріну на дорозі. Чи купив би сам? А ось тут питання складне, бо в такій ціновій категорії (1,5 мільйона гривень) є з чого обирати, і я б ні на секунду не замислився над купівлею ZR-V, як би не її «прісна» зовнішність… бо за такі гроші хочеться щось виразнішого і моднішого. Втім усе залежить від темпераменту, особистих вподобань і пріоритетів. Одно можу сказати точно – при нагоді проведіть тест-драйв Honda ZR-V і будете дуже-дуже здивовані!Дякуємо Honda.ua за наданий для тесту автомобіль

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader