Дивне зникнення грошей: в "Lifecell" попередили абонентів про неприємний нюанс
Дивне зникнення грошей: в "Lifecell" попередили абонентів про неприємний нюанс

Дивне зникнення грошей: в "Lifecell" попередили абонентів про неприємний нюанс

Про неприємну ситуацію повідомив один з абонентів «Lifecell», пише Politeka.net.

За словами чоловіка, з його рахунку «просто зняли гроші».

Абонент також підкреслив, що є клієнтом «Lifecell» вже більше 10 років.

«Просто зняли гроші з рахунку. В застосунку списані кошти за 2 дня "дзвінків" на номер іншого оператора. Загальна сума 32 грн. Звичайно справа не в грошах, а в принципі», - підкреслив абонент.

За словами чоловіка, казус в тому, що "дзвінки" на інший номер нібито здійснювалися на його другий особистий номер телефону, який в нього на цьому ж смартфоні.

«Це навіть технічно неможливо. А ваші оператори гарячої лінії кажуть, що ці дзвінки були», - пояснив абонент про свою проблему.

В «Lifecell» відповіли, через що могло статися списання грошей.

«Подібна ситуація могла виникнути, якщо за Вашим номером встановлено переадресацію на номер іншого мобільного оператора», - відповіли в «Lifecell».

Зазначимо, що користувачі мобільних пристроїв мають змогу перевірити, чи встановлена на телефоні переадресація викликів та на які номери.

Телефонний номер, на який здійснюється переадресація викликів, абонент може встановити самостійно. Фахівці з кібербезпеки радять абонентам звертати увагу, чи не зазначений у налаштуваннях сторонній номер.

Останні новини України:

"Київстар" оголосив про зміни в липні: стосується всіх абонентів.

Підняли тариф на 100%: "Київстар" пояснив, що відбувається.

Знижки на тарифи: "Lifecell" на тлі проблем зробив заяву.

Теги за темою
Технології
Джерело матеріала
loader