У Чернівцях створили бренд-концепцію міста – спеціальні символи, які відображають місто та визначні місця, а також показують культурне різноманіття. Їх будуть використовувати на вивісках, для виготовлення мерч-продукції, на написах назв вулиць та в продукції місцевих виробників.
Дизайнери використали шрифт російського автора
Брендбук для Чернівців розробила місцева компанія OСВ Agency. Як виявилось, дизайнери використали для цього шрифт російського автора: ним написані слова "Чернівці", "Мозаїка культур" та назви визначних місць і подій в місті.
У ситуації розібрався чернівецький дизайнер-графік Богдан Загарія. Він опублікував в Instagram допис про те, що OCB Agency використала шрифт російського автора.
З презентації нового візуального бренду зрозуміло, що використовується сімейство шрифтів Right Grotesk. Сьогодні перевірити автора-шрифтовика дуже просто. Знайшовши автора з ім'ям Alex Slobzheninov одразу задаєшся питанням: хто він і звідки?.. Виявилось, що автор – росіянин,
– написав він.
У коментарі журналістам керівник OCB Agency Кирило Онацький розповів, що коли дизайнери продавали їм ліцензію на цей шрифт, не знали, що в компанії працюють росіяни.
Ми зараз вивчаємо це питання та запропонуємо інші варіанти шрифтів, адже даний брендбук ще офіційно не передали замовникам,
– прокоментував Онацький.
Агенція, яка розробляла брендбук, переробить шрифт і презентує новий варіант.