!["Нестерпність" життя в Україні: у TikTok запустили вигідний РФ тренд із закликом до еміграції, — ЦПД](https://thumbor.my.ua/XbB5D-Tza3NJwiIOVmpLozt4AMM=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F1f5f718f3b79a0444bc162da9259f516.jpg)
"Нестерпність" життя в Україні: у TikTok запустили вигідний РФ тренд із закликом до еміграції, — ЦПД
За даними ЦПД, тренд запустили штучні акаунти, які скаржаться на війну в Україні та відключення електроенергії. У цих проблемах користувачі звинувачують не Росію, а українську владу.
У соціальних мережах, зокрема TikTok, активно просувається тренд, спрямований на заохочення українців до виїзду за кордон. Про це повідомляє Центр протидії дезінформації (ЦПД).
У TikTok з’являється все більше відео, часто запозичених з інших соцмереж, з підписами про "нестерпність" життя в Україні через війну і відключення світла. Ці ролики підштовхують до думки покинути межі країни.
За даними ЦПД, тренд запустили штучні акаунти, аби викликати конкретні емоції, здобути органічні відгуки та спровокувати створення нових подібних відео.
У всіх цих роликах провину за проблеми покладають саме на українську владу, а не на Російську Федерацію, яка веде агресивну війну проти України та руйнує її енергетичну інфраструктуру.
Таким чином ворог намагається здійснити розкол всередині суспільства, зазначили в ЦПД. І додали, що Росія не вперше використовує соцмережу TikTok для досягнення стратегічних цілей в інформаційній війні проти України. У квітні 2024 року росіяни запустили інформаційну кампанію "Ухилянт", яка була покликана зірвати мобілізацію.
Нагадаємо, 1 липня російська пропаганда опублікувалафейк про Олену Зеленську, яка нібито купила автомобіль Bugatti Tourbillon.
Видання The Economist повідомляло, що Росія переписує історію, створюючи аналог Wikipedia.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)