/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F7e83897c3d9e06d735e642960ba44f44.jpg)
До рекрутингових центрів Міноборони вже звернулося понад 10 тисяч осіб
Про це в ефірі телемарафону “Єдині новини” поінформував уповноважений представник МОУ з питань рекрутингу Олексій Бежевець, передає кореспондент Укрінформу.
“Станом на сьогодні до цієї мережі центрів вже звернулося понад 10 тисяч осіб. Усі вони отримали, як мінімум, допомогу і консультацію, і зрозуміли, що їм далі робити, як їм далі реалізувати свої наміри й долучитися до ЗСУ. Ці центри по-різному працюють у різних регіонах. Навіть у порівняно однакових містах ми бачимо дещо іншу картину по тому, наскільки ефективно пропонуються людям вакансії, наскільки ефективно вони заходять до лав Сил оборони”, - заявив він.
За його словами, задачею Міноборони є зараз зробити так, щоб це все було однаково якісно у всіх містах.
“У нас є міста-лідери, там, де у нас тисячі людей вже звернулися і сотні з них уже у формі, вже служать або проходять навчання у відповідних центрах. У деяких, менших, містах, ефективність і кількість звернень менша. Відповідно, недарма ми запускаємо різні комунікаційні кампанії, зокрема - доводимо інформацію через ЗМІ, підключаємо органи місцевого самоврядування до цієї діяльності, щоб максимально доносити до всіх людей, в усіх містах, там, де є центри, що така можливість є”, - поінформував Бежевець.
Представник МОУ додав, що є два виклики щодо цього процесу, одним з яких є максимально якісне забезпечення цієї роботи усіма рекрутерами.
“Оскільки це цивільні люди — ми їх тренуємо, навчаємо, як спілкуватися з людьми, як їм допомагати, як працювати з базою. І другий наш великий виклик — це щоб вся система працювала максимально злагоджено, щоб навіть ті випадки, які у нас зараз становлять менше одного відсотка серед наших кандидатів (коли трапляються якісь непорозуміння і десь людина себе, зрештою, не знаходить там, куди вона йшла), щоб цих випадків не було взагалі”, - зазначив він.
За його словами, ця система постійно адаптується і вдосконалюється, алгоритми змінює і покращує Генштаб, а Міноборони, своєю чергою, контролює кожного кандидата, аж до його конкретної частини.
Відповідаючи на питання, чи є запит і потреба відкривати такі центри у райцентрах, Бежевець сказав, що є задача – бути представленими у кожному облцентрі.
“У нас вже є регіони, наприклад, Полтавщина, Дніпропетровщина, де є центри рекрутингу й у райцентрах. До нас навіть звертаються безпосередньо громади райцентрів, кажуть, що вони теж хочуть, запрошують приїжджати до них і обіцяють забезпечити всю підтримку. Ми всі ці процеси запускаємо, організовуємо. Ми керуємося (такими факторами — ред.), як, по-перше, щоб у кожному регіоні (були ці центри — ред.), по-друге, дивимося, де реально є потік людей, з огляду на всі міграційні процеси, щоб забезпечити людям максимально близько до них цю можливість прийти, поспілкуватися, щоб це було максимально зручно для всіх”, - поінформував представник МОУ.
Як повідомляв Укрінформ, станом на 18 червня цього року за 4 місяці роботи до рекрутингових центрів Міністерства оборони України звернулися понад 7 тисяч осіб.

