Першими гостросюжетну історію переглянули українські зірки серед яких: Марина Арістова, ведучий програми Факти ICTV і телемарафону «Єдині новини» Андрій Ковальський, ведучий Іван Люлєнов, Макс Леонов, а також топові блогери та ЗМІ!
Спеціально до прем’єри фільму засновниця українського бренду Kohai створила неповторні образи у стилі 60-х, які можна було побачити під час події.
Окрім того, гості вечора, які дотрималися дрес-коду та одягнулися у стилі 60-х отримали подарунки від бренду Kohai та Backstage!
За святкову атмосферу вечора відповідав Latinium.
Неповторні зачіски та макіяж - салон Backstage.
Про що фільм:
Скарлетт Йоганссон і Ченнінґ Татум у гостросюжетній комедії, події якої розгортаються на тлі історичної посадки космічного корабля «Апполон-11» на Місяць. Коли імідж NASA майже зазнав краху, талановита маркетологиня Келлі Джонс розпочинає безпрецедентну промо-кампанію, щоб виправити ситуацію. Цим вона неабияк ускладнює роботу над висадкою усій команді NASA. Проте коли Білий Дім вирішує, що місія є надто важливою аби її провалити, Келлі доручають зняти фальшиве приземлення як запасний варіант. Безкомпромісна боротьба за першість розпочинається.
Медіапартнер фільму: Єдина, Viva, Радіо П’ятниця
Партнери заходу: Kohai, Backstage, Latinium, Панна Карпат.
Дивіться вже у кінотеатрах!
[read-next id="3"]