Inter Media Group, яка входить до Group DF Дмитра Фірташа, планує інвестувати у свій новий комерційний канал «Інтер Україна» до 7 млн доларів. Про це повідомив член наглядової ради Inter Media Group Сергій Созановський у коментарі Forbes Ukraine, передає «ЕП».
«Для того, щоб конкурувати з топовими гравцями, у новий канал потрібно проінвестувати $5–7 млн», — сказав Созановський. Чи будуть це власні кошти чи залучені — ще вирішують.
Як повідомляється, основним контентним наповненням «Інтер Україна» будуть серіали та програми. Група вже розпочала власні зйомки телевізійних серіалів. Які саме програми та серіали будуть на новому каналі, Созановський не назвав.
Найімовірніше, на початку новий канал транслюватиме архівні програми з «Інтера», говорить медіаексперт та заступник директора провайдера цифрового телебачення Omega TV Андрій Соломаха.
За його словами, стилістика і побудова програмної сітки «Інтер Україна» орієнтуватиметься на традиційну для «Інтера» аудиторію — глядачів віком 55+.
Водночас Соломаха підкреслив, що основною метою запуску нового телеканалу є не дати забути глядачам, що «Інтер» існує, і повернути свою аудиторію.
Зароблятиме «Інтер Україна» на рекламі, спонсорстві, продажу і дистрибуції контенту, трансляції контенту на FAST-каналах і реалізації контенту за кордоном, пише Forbes.
Як повідомляв 28 червня «Детектор медіа», медіагрупа «Інтер» братиме участь у новому конкурсі на розподіл місць у МХ-7. Група представляє новий канал з логотипом «Інтер Україна». «Детектор медіа» звернувся до пресслужби медіагрупи з запитаннями про формат новоствореного мовника і наразі не отримав відповіді.
25 квітня Нацрада оголосила конкурс на два вільні канали в державному мультиплексі МХ-7. Умови конкурсу: мовлення 24 години на добу, 60% загальнонаціонального продукту, здійснювати мовлення потрібно без ретрансляції. Розмір ліцензійного збору — 4 млн гривень.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.