/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F159013a779a5a0606efa03e986e14b46.jpg)
Таких зібрали всього три "ластівки": у мережі показали унікальне тридверне авто від ЗАЗ
Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого та дивовижного світу автотехніки, ми маємо дуже цікаву історію. Так, у соціальних мережах згадали про прототип "Таврії", який був випущений тиражем лише у три автомобілі.
Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) подарував радянським автоаматорам дві дуже популярні та відомі моделі - "Запорожець" та "Таврія". Проте, окрім цих двох моделей у стінах ЗАЗу було сконструйовано велику кількість моделей, які так і не стали на серійне виробництво.
Про це авто пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F05ea7f2dc706daf3a16ca973c8241289.jpg)
Повідомляється, що серед усіх прототипів, розроблених та зібраних ЗАЗом, на окрему увагу заслуговує зразок, який назвали "Перспектива". Нещодавно в мережі "сплив" один із трьох зібраних екземплярів. Тепер його збираються відреставрувати, щоби зробити з нього музейний експонат.
Зазначається, що незважаючи на те, що у сімдесяті роки таких машин було зібрано три, ця — єдина, яка дожила до наших днів.
"Перспективою" конструктори ЗАЗ назвали попередника однієї з найвідоміших моделей заводу - "Таврії". У них навіть той самий заводський індекс — ЗАЗ-1102. Модель почали розробляти ще 1973 року.
Автомобіль являв собою передньопривідний седан із мотором з водяним охолодженням. У машині використовувалися деякі кузовні деталі та вузли від моделей ВАЗ та ЗАЗ.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F799103d0aef439e7d8a37b1ec7a8520a.jpg)
Зовні "Перспектива" набагато більше скидалася на Volkswagen Golf актуального тоді покоління, ніж "Таврію", яка вироблялася серійно. Варто також відзначити, що передня частина машини, а саме радіаторна решітка і передня оптика нагадували ІЖ "Комбі".
Салон нагадував салон із "Жигулів", і варто зазначити, що "Перспектива" важила на цілих 100 кілограмів менше від ВАЗ-2101 — всього 700 кілограмів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3c9d983e5918d18406ed4a5f4051a030.jpg)
Свого часу проект не отримав ходу через брак фінансування, і, незважаючи на те, що автомобіль по суті був готовий ще на початку сімдесятих, повернулися до нього лише 1978 року і вже під новою назвою - "Таврія", яка потрапила до серію лише у 1987.
Вцілілий прототип "Перспективи" належав випробувачеві "АвтоЗАЗу" Івану Кошкіну. Машину відправили до майстерні для реставрації, проте з урахуванням того, що автомобіль і так перебуває в хорошому стані, про якісь масштабні роботи не йдеться.
Раніше повідомлялося, що в Україні засвітився колекційний джип Chevrolet 1972 року: справжній король бездоріжжя.
Також, один екземпляр на всю Україну: у Києві засвітився культовий Porsche "Speedster" 1958 року.

