Нова пошта роз'яснила, як безкоштовно повернути продавцю невідповідний товар
Нова пошта роз'яснила, як безкоштовно повернути продавцю невідповідний товар

Нова пошта роз'яснила, як безкоштовно повернути продавцю невідповідний товар

Українська логістична компанія Нова пошта представила послугу "Легке повернення", яка дозволяє клієнтам швидко та зручно повернути невідповідні товари.

Про це пише "Хвиля", посилаючись на повідомлення прес-служби компанії.

Щоб скористатися послугою, потрібно виконати кілька простих кроків у мобільному додатку компанії:

  1. Зайти в розділ "Мої відправлення"
  2. Вибрати посилку для повернення
  3. Натисніть на "Легке повернення" у розділі "Управління посилкою"
  4. Вказати причину повернення
  5. Надіслати товар продавцю по створеній експрес-накладній

    Нова пошта роз'яснила, як безкоштовно повернути продавцю невідповідний товар - Фото 1

Нова пошта наголошує, що нова послуга дозволить клієнтам не боятися замовляти товари, які можуть не підійти.

Детальнішу інформацію про послугу "Легке повернення" можна знайти на офіційному сайті Нової пошти за посиланням.

Нагадаємо, раніше Нова пошта відповіла, які продукти можна надсилати посилкою до Польщі.

Джерело матеріала
loader