Абоненти «Київстар» скаржаться на проблеми із послугами. Зокрема, із інтернетом.
Один з абонентів навіть пригрозив компанії, що буде постійно писати на сторінці оператора у «Facebook», поки проблему не вирішать.
«Постійно буду писати під вашими постами, - зробіть якісний інтернет, і до вас підуть люди. За що вам платити гроші?», - обурюється чоловік.
У відповідь в компанії запевнили, що одного повідомлення достатньо і наголосили на правилах листування.
«… Дублювання однотипних повідомлень - порушення правил Спільноти. Може бути блокування», - попередили в «Київстар».
Ще один абонент попросив внести правки в додаток «Київстар ТБ». Таак, клієнт повідомив, що при перегляді серіалів часто наступна серія не включається, а знову програється ту що вже дивилися.
«Якщо вимкнути функцію автозагрузки відео, то на головній сторінці вона вимикається, але ... Якщо зайти безпосередньо до сторінки фільму то автозагрузки всеодно вмикається», - розповів також користувач додатком.
Ще одна клієнтка «Київстар» поскаржилася на проблему, яку має через дії представника компанії.
«Ваш некомпетентний працівник допомогала нам скинути модем до заводських налаштувань, і так "помогла", що інтернет пропав, перевела на очікування сильнішого спеціаліста, якого очікували 10 хв, і виклик завершився. Робот на сайті не з'єднує з оператором, а вигадує якісь відговорки. Як вирішити проблему?».
В «Київстар» запевнили, що специфічні налаштування роутера не вимагаються, на заводських налаштуваннях назва і пароль мережі написані на самому роутері, а якщо потрібно, то можна звернутися до консультанта компанії у приватних повідомленнях.
Останні новини України:
Як створити дійсно надійний пароль для смартфона та акаунтів: хакери не дістануть.
Абоненти "Vodafone" почали отримувати SMS про неприємні зміни: до чого готуватися.
Абоненти не зможуть підключити: "Київстар" попередив про нові зміни.