Суспільне запрошує продакшени взяти участь у мистецькому конкурсі на виготовлення проєкту про ветеранів
Суспільне запрошує продакшени взяти участь у мистецькому конкурсі на виготовлення проєкту про ветеранів

Суспільне запрошує продакшени взяти участь у мистецькому конкурсі на виготовлення проєкту про ветеранів

Виробники можуть подавати свої проєкти до 14 липня 2024 року.

Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, з деталями та умовами участі у конкурсі можна ознайомитись в офіційному оголошенні.

Це має бути проєкт на підтримку ветеранської спільноти, у центрі якого історії героїв, які діляться проблемами, з якими стикнулись під час або після служби  через нерозуміння, неприйняття їх у суспільстві або через проблеми з бюрократією. Це мають бути історії реальних людей, які викликають емпатію та дають змогу глядачам поглянути на світ очима героїв.

Метою проєкту є показ проблем та переживань ветеранів та ветеранок цивільному населенню, для того щоб запобігти поляризації суспільства та підвищення адаптивності усіх верств населення.

Розширене інтерв'ю з елементами документальної зйомки та/або соціальний експеримент — окрема рубрика з реакцією людей в тій чи іншій ситуації (ветеран у транспорті, у закладі, на вулиці тощо) – формати проєкті, які очікують на мистецькому конкурсі. Герої можуть бути з різних регіонів України.

Пакет матеріалів, які потрібно подати для участі у мистецькому конкурсі:

-9 інтерв'ю для YouTube з різними героями, хронометраж — не менше 40 хв на кожен випуск, обмежень немає, адже головна платформа — ютюб новин; 

-1 спецвипуск (змонтована версія відео про кількох героїв на основі попередньо відзнятих матеріалів), тривалість не менше 40 хв;

-9 відео для ТБ хронометражем 26 хвилин (редакторські скорочені версії на основі попередньо знятих інтерв'ю);

-кавер (обкладинка) до кожного випуску на YouTube, банер для каналу та інші статичні промоматеріали;

тизер проєкту;

-фото героїв зі знімального майданчика;

-кепшен-відео, Reels/Shorts;

-субтитри (англійською та українською);

-сценарії та інші матеріали.

Виробники, які зацікавлені в участі у конкурсі, мають ознайомитись з усіма умовами та подати відповідні документи та інформацію про майбутню реалізацію проєкту. Надіслати заповнену форму можна до 14 липня(включно). Якщо учасник проходить попередній відбір – отримає запрошення на пітчинг. 

Фото: Суспільне

Читайте також
Наукову спільноту запрошують досліджувати архіви «Суспільне Медіатека»
Суспільне покаже проєкт про відбудову деокупованих громад «Сили відновлення»
Суспільне знімає фільм про 100-річну історію «Українського радіо»
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Теги за темою
конкурс
Джерело матеріала
loader
loader