Робот на ім'я Мусасі навчився повертати на перехресті, дотримуючись при цьому сигналів світлофора, однак поки що робить це із "зайвою обережністю".
Японські дослідники з Токійського університету, серед яких консультант Toyota, розробили робота-гуманоїда на ім'я Мусасі і навчили його керувати невеликим електромобілем. Про це пише портал TechCrunch.
Повідомляється, що завдяки двом камерам-"очам" Мусасі може "бачити" дорогу перед собою, а також краєвиди, що відображені в бічних дзеркалах автомобіля. Робота навчили повертати ключ автомобіля, натискати на ручне гальмо і ввімкнути покажчик повороту механічними "руками", а також натискати на педалі протиковзкими "ногами".
Важливо "Брате, ти попав": робота-гуманоїда звинуватили у домаганнях до журналістки (відео)Після того як Мусасі освоїв керування рульовим колесом машини, у нього вийшло повертати на перехресті, дотримуючись при цьому сигналів світлофора, отримуючи необроблені дані з датчиків. Однак навички водіння робота поки що не бездоганні.
За словами розробників, щоб повернути за кут, Мусасі лише обережно прибрав "ногу" з педалі гальма, замість того, щоб натиснути на педаль газу. У результаті поворот зайняв близько двох хвилин. Творці робота пояснюють це технічними обмеженнями та "зайвою обережністю".
В окремому експерименті Мусасі використовував педаль газу, але йому було важко підтримувати постійну швидкість, яка залежала від крутизни підйому дороги. Дослідники підкреслили, що їм ще є над чим попрацювати і заявили про намір розробити робота і програмне забезпечення наступного покоління.
Нагадаємо, китайська компанія почала продавати "гуманоїдного ШІ-аватара" Unitree G1, який вміє ходити, сидіти, стояти, колоти горіхи, підніматися з підлоги, витримувати стусани і не падати, паяти, готувати млинці на пательні, тримати в руках різні предмети, зокрема й крихкі, а також складатися для більшої компактності.
Команда з Гонконгу також створила найменшого людиноподібного робота. Висота робота становить лише 141 мм, він коротший за кулькову ручку, але при цьому зроблений за останнім словом техніки.