Клієнти ПриватБанку скаржаться на проблеми з оплатою комунальних послуг. Під час проведення платежу в "Приват24" гроші списуються, але йдуть за призначенням. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Українець розповів, що завжди оплачував комуналку через "Приват" за раніше створеним шаблоном і жодних проблем не виникало. Однак за останньої оплати виявилося, що гроші не було переведено адресату.
"За цим шаблоном завжди оплачували нормально, змінювалася лише сума. І ось, в один "прекрасний" день оплати, також за раніше створеним шаблоном сплатили, АЛЕ як з'ясувалося, оплата пішла не за призначенням", - поділився українець.
Через помилку українець втратив 1800 гривень, а у банку, за його словами, провину не визнали й відмовилися повертати кошти.
"Було звернення до Банку, з питанням, як у додатку міг помінятися шаблон із раніше введеними реквізитами? У банку всю провину переклали на мене, на кшталт ви самі, ваша помилка. Гроші не повернули", - поскаржився клієнт.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли клієнту детально перевірити цей випадок.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, бонус у розмірі 2500 гривень: "ПриватБанк роздає гроші, але тільки до 15 червня".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українця з карткою Монобанк шоковано походом до банкомата ПриватБанку.