Чому в СРСР потяги були зеленими, а їх дахи – сірими: мало хто знає причину
Чому в СРСР потяги були зеленими, а їх дахи – сірими: мало хто знає причину

Чому в СРСР потяги були зеленими, а їх дахи – сірими: мало хто знає причину

Радянський Союз суттєво відрізнявся від сучасних країн навіть візуально. Відмінності можна побачити і в одязі людей, і в архітектурі, і навіть в транспортних засобах.

Сьогодні в Україні характерним кольором для потягів є синій, як і у лого "Укрзалізниці", але в СРСР колір вагонів обирали по-іншому. Про те, чому більшість радянських поїздів були зеленими з сірими дахами, розповідає OBOZ.UA.

Варто зауважити, що не абсолютно всі потяги були зафарбовані однаково. Залежно від маршруту та типу потяга можна було зустріти сині, червоні тощо вагони, але зелено-сірі були найпоширенішими. Імовірно, чимало людей, що народилися за часів союзу пам’ятають цю особливість радянських залізниць.

Чому в СРСР потяги були зеленими, а їх дахи – сірими: мало хто знає причину

Маскування

Існує думка, що зелений та сірий кольори були обрані за часів Другої світової війни. Тоді вирішили фарбувати вагони в зелений, щоб вони зливалися з зеленню під час руху та їх було складніше помітити серед природного пейзажу.

Водночас дахи фарбували в матовий сірий колір, оскільки він зливався з бетонною підлогою на залізничній станції та платформах. Отже, зверху було дуже складно зрозуміти, є на пероні потяг чи ні.

Візуал

Вважалося, що оскільки зелені потяги зливаються з навколишнім середовищем в лісових та польових зонах, вони менше привертають увагу та не псують пейзаж.

Крім того, нібито зелений – це спокійний та гармонійний колір, що створював приємну атмосферу для пасажирів під час подорожей.

Раніше OBOZ.UA розповідав про те, чому в СРСР чорні авто були великою рідкістю.

Підписуйтесь на канали OBOZ.UA в Telegram і Viber, щоб бути в курсі останніх подій.

Джерело матеріала
loader