/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe9c33b16662111ac0464ccb0678bb450.jpg)
Усе вирішила одна оливка: урок від American Airlines на 40 тисяч доларів
Оптимізація витрат є частиною будь-якого бізнесу, розповідає 24 Канал. Як правило, навіть дрібні витрати на довгій дистанції досягають великих сум.
Компанія American Airlines прийняла рішення, яке згодом стало однією з найбільш яскравих ілюстрацій ефективної оптимізації витрат. Згодом з'являлися інші кейси, проте саме цей часто розглядають як "відомого основоположника".
На дворі був 1987 рік. Салати були обов'язковою частиною меню рейсів бізнес-складу. Однак менеджери порахували, що в перспективі на них можна зекономити, якщо трішки "почаклувати" з інгредієнтами.
В American Airlines прийняли рішення забрати з усіх салатів одну оливку. Звісно, у декого таке рішення може викликати іронічну посмішку: "Ну що там може вирішити одна оливка?".
Однак досвід показав, що навіть одна оливка має великий фінансовий вплив – рішення American Airlines в перспективі дозволило зекономити 40 тисяч доларів. Саме тому зараз абсолютно усі підприємці ретельно зважують кожне фінансове рішення, навіть коли йдеться про маленькі дрібниці. Бізнес – це завжди про дистанцію, тому важливо все оцінювати у довгостроковій перспективі.

