Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
За даними компанії Kpler, що займається аналізом ринку, станом на 7 травня понад 2 мільйони барелів російської нафти більш як на тиждень «застрягли» у морі у 10 танкерах, деякі з яких знаходяться у водах поблизу Оману і Мальти. Це вище середнього показника у близько 790 тис. барелів у січні і лютому.
Як пише Bloomberg з посиланням на трейдерів, нафтохімічні виробники Південної Кореї тепер уникають прямого імпорту будь-яких вантажів невідомого походження, побоюючись перевірки з боку уряду. Це сталося після того, як у березні влада Південної Кореї почала розслідування щодо імпорту нафти з РФ. Відтоді відповідні служби перевіряють, чи могла нафта з Росії бути перемаркована і запропонована покупцям як поставки з інших країн.
Росія до вторгнення в Україну була найбільшим постачальником нафти в Південну Корею. Але вже після початку повномасштабної війни прямі потоки скоротилися, а імпорт з таких країн, як Об'єднані Арабські Емірати, Малайзія, Сінгапур і Туніс, збільшився.
Водночас потоки російської нафти в Китай і Тайвань розширилися.
Хоча південнокорейським компаніям дозволено імпортувати нафту з РФ, вони повинні дотримуватися ліміту цін, встановленого G7, що унеможливлює доступ до західних послуг, якщо вартість вантажів перевищує певний рівень.
Як повідомляв Укрінформ, Євросоюз у новому пакеті санкцій запропонував ввести обмеження щодо 11 суден, які сприяють здатності Росії вести війну проти України.
Фото: Bloomberg