8 травня до Дня пам’яті про Другу світову війну в ефірі «Еспресо» вийде спецпроєкт «Маки пам’яті»
8 травня до Дня пам’яті про Другу світову війну в ефірі «Еспресо» вийде спецпроєкт «Маки пам’яті»

8 травня до Дня пам’яті про Другу світову війну в ефірі «Еспресо» вийде спецпроєкт «Маки пам’яті»

Гостьові студії ефіру будуть присвячені обговоренню європейських традицій відзначення цього дня.

8 травня, у День пам'яті про перемогу над нацизмом, в ефірі телеканалу «Еспресо» вийде спеціальний проєкт «Маки пам'яті». Про це «Детектор медіа» повідомила пресслужба каналу.

В ефірі каналу протягом дня висвітлюватимуть тему пам'яті про Другу світову війну. Ведучі та гості обговорюватимуть зокрема європейські традиції його відзначення.

У 2014 році Україна приєдналася до європейської традиції відзначення Дня пам'яті про Другу світову війну. Новим символом стало зображення червоного маку. 

«Про світову традицію маку і впровадження її в Україні, зміни ставлення до 9 травня і перехід до європейської моделі відзначення перемоги, роль та місце українців у Другій світовій, паралелі із сучасною війною і російським нацизмом розповідатимуть ведучі та гості ефіру — історики, соціологи, експерти, дослідники-міжнародники, політики. Серед анонсованих гостей Олександр Зінченко, Володимир Вʼятрович, Альберт Цукренко, Ярина Ясиневич, Микола Княжицький та інші», — йдеться у повідомленні пресслужби.

Читайте також:

  • «Голка» та «Еспресо» запровадили партнерство заради боротьби із корупцією
  • Канал «Еспресо» знімає документальний фільм «10 років війни». Героїнями стрічки стали Тайра, Тетяна Чорновол та Світлана Поваляєва
  • На телеканалі «Еспресо» стартує нова аналітична програма «Реальний фронт»

Раніше президент Володимир Зеленський запропонував Верховній Раді встановити в Україні 8 травня День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років і зробити його вихідним днем. Водночас президент своїм указом запровадив в Україні 9 травня День Європи (який буде робочим днем).

Зазначимо, за даними соцопитування КМІС, День перемоги 9 травня вважають важливим чи улюбленим святом лише 13% українців. За останні два роки кількість його прихильників упала вдвічі, а за останнє десятиліття — більш ніж учетверо. 

Фото: скриншот

 

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Європа
Джерело матеріала
loader
loader