/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe71d29f54cf8065655520c6cf533b774.jpg)
Падіння продажів McDonald's: чому споживачі відмовляються від фаст-фуду
Наскільки впали продажі McDonald's
З січня по березень продажі McDonald's були меншими, ніж передбачали аналітики. Варто зазначити, що це не перше падіння показників компанії.
При цьому, за I квартал 2024 року показник чистого прибутку McDonald's зріс на 7%. А от, виторг загалом збільшився лише на 5%.
Загальні операційні витрати компанії за цей період зросли загалом на 2%. Тепер цей показник становить 3,43 мільярда доларів.
Як падіння продажів вплинуло на акції
Аналітики вважають, що споживачі почали більше контролювати свої витрати, відповідно, вони менше коштів витрачають у закладах громадського харчування. Уже IV квартал поспіль, глобальне зростання продажів McDonald's знижується до 1,9%. Своєю чергою, експерти очікували, що це значення сягне 2,35%.
З початку року акції McDonald's впали на 8%. А прибуток за акцію (без урахування разових факторів) сягнув 2,7 долара. Аналітики очікували цей показник на рівні 2,72 долара.

