/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2F033e4d5da3ba4c8adab3e369e0fbeba7.jpg)
Китай почав випробування найбільшого авіаносця у своїй історії
Третій китайський авіаносець "Фуцзянь" вирушив на свої перші ходові випробування у середу, 1 травня.
Про цеповідомила щоденна газета Global Times.
Авіаносець залишив Шанхайську судноверф "Цзяннань" близько 8 години ранку. Ходові випробування спрямовані насамперед на перевірку надійності та стійкості силових установок та електричних систем корабля.
Ходові випробування не стали несподіванкою: раніше ЗМІ неодноразово звертали увагу на те, що корабель знаходиться у високому ступені готовності. Також у минулому році повідомлялось, що "Фуцзянь" передадуть до складу Військово-морських сил КНР у 2025-му.
"Фуцзянь" є авіаносцем з неядерною силовою установкою. За даними з відкритих джерел, він має довжину близько 315 м та ширину в районі 75 м.
Водотоннажність корабля (повна) складає 80 тис т. Новий авіаносець більший за "Ляонін" і "Шаньдун" – два інших китайських корабля такого класу.
Він є також найбільшим і найбільш могутнім військовим кораблем з усіх, колись побудованих азіатської країною і одним з найбільших військово-морських кораблів у світі всіх часів.
Що є ще більш важливим, "Фуцзянь" став першим авіаносцем КНР, який отримав систему CATOBAR (Catapult Assisted Take Off But Arrested Recovery), яка дозволяє літаку злітати за допомогою катапульти і сідати з використанням аерофінішера. Для запуска авіації будуть використовувати новітні електромагнітні катапульти.

