ПриватБанк продовжує потрапляти у різного характеру скандали через незадовільне обслуговування клієнтів. Так, один з українців, який користується цим банком, заявив, що оформив страховку в банку, але коли він отримав травму, йому нічого не заплатили.
Незадоволений відгук клієнт залишив на сайті Мінфіну.
Один з клієнтів ПриватБанку оформив страховку, але коли він отримав травму і звернувся до страхової служби, там йому відмовили. Чоловік вважає, що страхова служба банку порушує договір, адже стверджує, що вона - лише посередник.
"Доброго дня, я оформив страховку через ПриватБанк, платив і тут у мене трапився вивих фаланги, я звернувся до страхової через ПриватБанк, і мені відмовила підтримка ПриватБанку, каже: "Ми допомогти нічим не можемо, ми - лише посередник". А нічого, що страхова порушує договір?" - написав незадоволений клієнт.
У банку відповіли, що в них немає змоги ідентифікувати клієнта, тому вони звернулися до нього в особисті повідомлення, щоб розібратися в даній ситуації.
"Вітаємо. На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації", – відповіли представники банку.
Як повідомляли раніше, ПриватБанк розірвав контракт з клієнтом, не попередивши про це.
Як писав "Знай" раніше, ПриватБанк презентував новий сервіс для українців.