Однією з суттєвих перешкод у потенційному продажу TikTok є алгоритм рекомендацій, який є невід'ємною частиною інших продуктів, що належать материнській компанії ByteDance.
Враховуючи, що TikTok приносить лише невелику частку в загальному доході та користувацькій базі ByteDance. Більша частина прибутку надходила від інших застосунків, в тому числі від Douyin, аналога TikTok на китайському ринку. Крім того, щоденна частка унікальних користувачів TikTok у США становить лише 5% від загальної кількості всіх застосунків ByteDance.
Таким чином, закриття TikTok у США, як очікується, матиме мінімальний вплив на діяльність компанії, забезпечуючи захист її основного алгоритму від потрапляння до несанкціонованих рук.
ByteDance відреагував на спекуляції щодо потенційного продажу без рекомендаційних алгоритмів, опублікувавши спростування на своїй медіа-платформі Toutiao.
Раніше президент США підписав закон, який зобов'язує ByteDance продати TikTok до 19 січня.
Чому США спонукає ByteDance продати TikTok
TikTok цілком контролюється Китаєм і може передавати (та й передає) дані американських користувачів на вимогу китайської влади. Попри те, що компанія стверджує про заходи, спрямовані на збереження даних в межах США, уряд Сполучених Штатів не довіряє ByteDance і вимагає продати бізнес.