«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі огляди читайте тут, огляд попереднього тижня — тут.
Лідери телеперегляду. Провідні шість українських телеканалів за підсумками 14 тижня 2024 року (1–7 квітня)
Канали Starlight Media продовжують лідирувати серед українських телеканалів. Посиливши свою позицію, канал ICTV2 — на першій сходинці з часткою 8,00% (зростання на 30 відсоткових пунктів відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 7,98% (зростання на 7 в.п.). СТБ займає 3-тю позицію з часткою 7,49% (зменшення на 13 в.п.).
На 4-й сходинці — канал «2+2» (4,44%, зростання на 6 в.п.), на 5-му місці — канал ТЕТ із часткою 3,98% (зменшення на 9 в.п.). На 6-му місці — НТН (3,64%, без змін). «1+1 Україна» — на 7-му місці з часткою 3,01% (зменшення на 16 в.п.).
Десятку закривають «Бігуді» (2,17%, зменшення на 4 в.п.), «Оце» (1,50%, без змін) та К1 (1,49%, зростання на 57 в.п.).
Показники медіагруп
Starlight Media зберігає лідерство серед медіагруп. Аналізованого тижня компанія мала частку 26,83% (зростання на 4 в.п. відносно попереднього тижня). Друге місце займає «1+1 Media» з часткою 16,65% (зменшення на 7 в.п.). На третьому місці — група «Інтер» із часткою 7,49% (зростання на 4 в.п.).
Марафон «Єдині новини»
Останні 3 тижні за комерційною аудиторією 18-54 років у населених пунктах 50 тис.+ жителів спостерігається невелике зростання показників каналів, які транслюють об’єднаний марафон новин. Так, з 11 тижня марафон зріс на 26 в.п. до 6,53%. За широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ показники досить стабільні на рівні 10,0%.
Прем’єри тижня
Минулого тижня було дві серіальні новинки від каналів групи «1+1» та від каналу СТБ. Канал «2+2» у вівторок показав чотирисерійну драму «Звичайна людина» (rat 1,15% shr 4,78%, 4-те місце в слоті). «1+1 Україна» презентував мелодраму «Обіцянка Богу» (rat 1,04% shr 3,96%, 6-те місце в слоті). На СТБ відбулася прем’єра чотирисерійної мелодрами «Кришталеві джерела» (rat 1,49% shr 6,78%, 3-тє місце в слоті).
Канал К1 уперше за останній час запропонував телеглядачам новинки в ефірі. Так, мовник показав два тревел-проєкти: «Хижі до їжі з Андрієм Бєдняковим» (показники другого випуску, бо перший вийшов із браком в ефірі: rat 0,49% shr 2,08%, 9-те місце в слоті), а також телеверсію тревел-блогу «Камон!» (rat 0,18% shr 0,77%, 16-те місце в слоті).
«Суспільне Київ» показав документальну роботу «Знищити повністю або частково» (rat 0,06% shr 0,22%).
На Новому каналі відбулася телепрем’єра американського фільму «Химери» (rat 0,95% shr 6,43%, 4-те місце в слоті).
Провідні програми 14-го тижня телеперегляду
Другий тиждень поспіль перелік найрейтинговіших програм тижня очолює прем’єрний сезон комедійного серіалу Нового каналу «Будиночок на щастя 5» (rat 3,58%, shr 17,03%). Решту позицій у першій трійці також займає контент Нового каналу: фільм «Темні уми» (rat 2,72%, shr 11,05%) та прем’єрне шоу «єПитання» (rat 2,48%, shr 10,28%). Закривають п’ятірку серіали ICTV2: «Дільничний з ДВРЗ 3» (rat 2,47%, shr 10,34%) та «Розтин покаже 2» (rat 2,42%, shr 9,45%).
Решта позицій — за шоу: «Dizel Show» (ICTV2), «Поле» та «Хто знає?» (Новий канал), а також серіал «Черговий лікар» (СТБ) і фільм «Перевізник. Спадщина» (ICTV2).
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Як і минулого тижня, очолює рейтинг за чоловічою аудиторією прем’єра Нового каналу «Будиночок на щастя 5» (rat 3,11%, shr 15,69%). Також до провідної п’ятірки входять серіали ICTV2 «Дільничний з ДВРЗ 3» (rat 2,78%, shr 12,25%) та «Розтин покаже 2» (rat 2,45%, shr 10,35%), а також кінопоказ: «Темні уми» (Новий канал) (rat 2,94%, shr 12,92%) та «Перевізник. Спадщина» (ICTV2) (rat 2,55%, shr 11,83%)
Наступні позиції у десятці займають «Dizel Show», «Поле» і «Хто знає?», фільми «Хітмен» (ICTV2) і «Цар скорпіонів» (Новий).
Лідери за жіночою аудиторією
«Будиночок на щастя 5» припав до душі й жіночій аудиторії — першу місце у рейтингу (rat 4,07%, shr 18,25%). На другому місці — «єПитання» (rat 3,38%, shr 12,62%), далі прем’єрний недільний серіал СТБ «Кришталеві джерела» (rat 3,03%, shr 10,13%), серіал «Водна поліція» (rat 2,92%, shr 9,55%) та «Супермама» (rat 2,90%, shr 13,16%).
Десятку закривають серіали: «Черговий лікар», «Слід», «Сліпа» (СТБ), «Розтин покаже 2» (ICTV2), а також «МастерШеф 13».
Лідери серед молоді
Перші п’ять позицій у рейтингу — контент на Новому каналі. «Будиночок на щастя 5» — лідер і за молодою аудиторією (rat 2,71%, shr 20,64 %). Також до п’ятірки входять фільми Нового «Темні уми» (rat 2,67%, shr 16,01%) та «Месники: війна нескінченності» (rat 2,19%, shr 16,17%) і прем’єрні шоу: «Поле» (rat 2,44%, shr 18,04%) та «єПитання» (rat 2,22%, shr 14,93%).
Десятку закривають «Супермама» та «Черговий лікар» на СТБ, фільм «Месники», шоу «Хто знає?» та «Розсміши коміка по-новому» на Новому каналі.
На чотирнадцятому тижні зберігає зацікавленість аудиторії прем’єра нового сезону серіалу Нового каналу «Будиночок на щастя 5», а також шоу слота 20:00 на Новому каналі («Поле», «Хто знає?», «єПитання», «Розсміши коміка по-новому»). Серіали на СТБ традиційно мають високі показники за жіночою аудиторією.
Титульне фото: серіал «Обіцянка Богу»/«1+1 Україна»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.