Українців попередили про помилки у процесі обробки платежів за доставку газу. Кошти деяких споживачів можуть загубитися. Про це йдеться на facebook-сторінці Черкаської філії "Газмережі".
Газовики попередили, що нерідко плату від споживачів за доставку газу не можна ідентифікувати. У такому разі кошти не зараховуються на особовий рахунок клієнта і за ним продовжує значитися борг.
Причиною таких непорозумінь у більшості випадків є не системні помилки, а неправильне проведення платежу самими споживачами.
Фахівці компанії нагадали, що для правильної оплати "другої" платіжки за газ потрібно вказувати ПІБ споживача, адресу та особовий рахунок, що складається з 10 цифр.
"Пам’ятайте, що вказання особистого рахунку дозволяє уникнути помилок у процесі обробки платежів й сприяє уникненню можливих непорозумінь. Тож будьте уважними, розраховуючись за послугу", - йдеться у повідомленні.
Якщо при оплаті забули вказати необхідні дані, то ідентифікувати платіж можна буде лише після звернення до найближчого центру обслуговування клієнтів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заощадите гроші: "Газмережі" дали пораду щодо "другої" платіжки за газ.