Французька компанія оснащує літаки Медведєва та Шойгу найновішими системами зв'язку
Французька компанія оснащує літаки Медведєва та Шойгу найновішими системами зв'язку

Французька компанія оснащує літаки Медведєва та Шойгу найновішими системами зв'язку

Попри міжнародні санкції проти Росії, французька компанія, що базується в Шатору, продовжує постачати бортову електроніку для російських літаків. 

І не звичайних суден, а бортів, якими користуються головні розпалювачі та винуватці війни - найвище військове та політичне керівництво Росії. Йдеться про найсучаснішу систему, яка керує всією бортовою електронікою з кабіни пілота - від освітлення кабіни до бортової мережі передачі та зв'язку. Її інсталює PGA - французька дочірня компанія американської групи Astronics. Як передає Укрінформ, про це розповідає у своєму розслідуванні Le Parisien.

«Щоб обладнати, модернізувати або просто обслуговувати літаки російських лідерів і олігархів, російська влада звертається до фахівців компанії, розташованої за кілька тисяч кілометрів в Шатору, в самому серці Франції. Саме тут розташовується PGA - французька дочірня компанія американської групи Astronics зі штаб-квартирою в штаті Нью-Йорк, що спеціалізується на авіоніці», – йдеться у розслідуванні.

«Путін, Медведєв, Шойгу та інші діячі режиму тепер можуть насолоджуватися цією передовою французькою технологією, що забезпечує надійний секретний зв'язок для їхніх мобільних телефонів. Дякуємо, Франція!», - пишуть автори статті. Бізнес із росіянами не лише не припинився з початком повномасштабної війни, а лише розвинувся. Компанія заробила від €4 до €5 мільйонів російських грошей, що відповідає оснащенню семи літаків, твердять журналісти.

Серед літаків суперджети Іл-96 і Сухой 100 - цивільні повітряні судна, призначені для найвищого керівництва. Ними користуються зокрема Дмитро Медведєв, Сергій Шойгу та Дмитро Пєсков, а також деякі інші, разом з керівництвом ФСБ та аж до самого Путіна, який має власний Іл-96.

Щоб обійти санкції, PGA відправляє свої комплекти у контейнерах, заповнених камерами, кабелями та електронним обладнанням до компанії, що має майстерню на старій радянській базі поблизу Єревана, столиці Вірменії. Але ця схема призупинилася з охолодженням російсько-вірменських відносин. Тож тепер коробки просто відправляють з Єревана до Москви, де на секретному аеродромі системи інсталюють. Це з’ясували завдяки трекерам - пристроям відстеження, які прикріплюються до вантажу.

Платежі на користь французької фірми PGA проходять через Дубай (Об'єднані Арабські Емірати).

Як повідомляв Укрінформ, прем’єр-міністр Польщі Дональд Тускзаявив, що антиросійські санкції мають діяти на повну силу і перестати бути фікцією, а Україна має отримати кошти із заморожених активів РФ за кордоном. 

Фото ілюстративне: ©Marina Lystseva/Getty Images

Теги за темою
Росія Володимир Путін Франція Літак
Джерело матеріала
loader
loader