Ця зміна відображає нову еру розвитку бренду, втілену в сучасній та сміливій айдентиці, яку вже можна побачити на полицях магазинів.
В рамках масштабного глобального ребрендингу, що охоплює понад 120 країн світу, Pepsi поєднав у оновленому логотипі яскравий електричний синій та чорний кольори.
Ця динамічна комбінація символізує нову еру бренду, що рухається вперед і готовий прийняти майбутнє.
@video=//www.
Таке переосмислення логотипа поєднує багату спадщину Pepsi з сучасними тенденціями та спрямоване на посилення присутності бренду на ринку.
Оновлюючи свої знакові кольори та впроваджуючи логотип, повний вібруючого пульсу, Pepsi прагне поглибити свій зв'язок зі споживачами і підкреслити свою роль не просто напою, а культурного феномену, що об’єднує людей і створює незабутні моменти у повсякденному житті, заохочуючи споживачів насолоджуватися яскравими смаками та унікальними враженнями, які вони приносять.