Компанія «Вімм-Білль-Данн» (ВБД), що об'єднує молочні активи PepsiCo у РФ, у 2023 році отримала чистий прибуток у 8,8 млрд рублів, що у 2,6 раза більше, ніж у 2022 році. Про це повідомляє російський «Интерфакс».
Виторг збільшився на 10% до 128,8 млрд рублів зі 117,17 млрд рублів. Це найвищі темпи зростання за останні роки.
Валовий прибуток підвищився до 40,8 млрд рублів з 34,5 млрд рублів рік тому, прибуток від продажів – до 11,3 млрд рублів з 7,5 млрд рублів відповідно.
Ще одна «дочка» PepsiCo – «ПепсіКо Холдінгс» (виробництво безалкогольних напоїв) знизила чистий прибуток до 34,578 млрд рублів з 36,79 млрд рублів роком раніше, але показала високі темпи зростання виручки – на 12,1% до 209,183 млрд рублів проти 186,556 млрд рублів у 2022 році.
Прибуток від продажів компанії підвищився до 45 млрд рублів з 44,9 млрд рублів, валовий прибуток – до 99,4 млрд рублів проти 93,5 млрд рублів.
Американська компанія PepsiCo почала свою роботу на території РФ та СРСР досить давно. 1974 року в Новоросійську вона відкрила свій завод із виробництва газованих напоїв і досі продовжує функціонувати на території агресора. Крім цього, компанія цинічно використовує для заробітку у Росії оригінальні українські бренди «Садочок» і Sandora.
До слова, лише 7,8% іноземних компаній остаточно вийшли з російського ринку.