Про пожежу написав російський телеграм-канал "112". Цікаво, що "Катерина Велика" перед загорянням перебувала на техобслуговуванні.
Що відомо про пожежу на "Катерині Великій"
У Владивостоці загорілося єдине у світі судно постачання льодового класу "Катерина Велика",
– пишуть у повідомленні.
Згідно з уточненими даними, площа загоряння – близько 50 метрів квадратних. І що перед тим, як вогонь охопив судно, його перебувало на технічному обслуговуванні.
Зауважимо, що до цього російське міністерство оборони анонсувало, що до складу військово-морського флоту включать криголам "Євпатій Коловрат". Також у відомстві зазначили, що це судно побудували на підприємстві "Суднобудівна фірма "Алмаз" для тихоокеанського флоту.
Повернімося до "Катерини Великої". Це судно відбудували понад 3 роки тому. Воно – унікальне, адже тільки цей корабель здатний доставляти вантажі в арктичних широтах.
Ця "Катерина Велика" належить до класу Icebreaker 7. Це свідчить про те, що судно здатне виконувати криголамні роботи в арктичних морях, де товщина льоду сягає до 2 метрів у зимово-весняну навігацію та до 2,5 метра – у літньо-осінню.
Тим часом судна ворога у зоні ураження Сил оборони
- Російські загарбники намагаються приховати власне корабельне угруповання. Правда, це не допомогло суднам ворога, які все ще перебувають у зоні можливого ураження Силами оборони України.
- На цьому під час брифінгу наголосила начальниця об'єднаного координаційного пресцентру Сил оборони Півдня України Наталя Гуменюк. За її словами, зараз ворожі кораблі гіпотетично у зоні ураження ЗСУ. А найголовніше те, що Силам оборони слід спланувати бойову роботу так, щоб вона була максимально результативною.
- Як зазначила Наталія Гуменюк, ЗСУ розуміють, що ворог буде захищатися. І для цього в окупантів є можливості. Зокрема, протиповітряна оборона. Крім того, окупанти намагатимуться облаштувати додаткові загородження, зокрема, щоб захиститися від морських дронів.