Про це повідомляє Tech Crunch, передає Укрінформ.
На своїй сторінці підтримки компанія повідомила, що лише користувачі Premium і Premium+ можуть взаємодіяти з чат-ботом в окремих регіонах.
Користувачі можуть спілкуватися з Grok у "звичайному режимі" або "розважальному режимі". Grok, як і будь-який інший продукт з великою мовною моделлю (LLM), ставить позначки, які вказують на те, що чат-бот може дати неточні відповіді.
Минулого року, після того, як компанія xAI Маска анонсував Grok, чат-бот став доступним для користувачів Premium+, які платять $16 на місяць або $168 на рік за підписку. З останнім оновленням доступ до чат-бота отримали користувачі, які платять $8 на місяць.
На початку цього тижня X запустив новий огляд у Grok, де чат-бот підсумовує популярні новини.
Загалом X Premium має три рівні: Basic, Premium і Premium+.
Як повідомляв Укрінформ, у стартапі Ілона Маска зі штучного інтелекту xAI заявили, що невдовзі запустять покращену версію свого чат-бота Grok.