Про це повідомляє The Verge, передає Укрінформ.
Meta заявляє, що почне маркувати відео-, аудіо- та графічний контент, якщо він створений за допомогою штучного інтелекту. Це стосуватиметься контенту в Instagram, Facebook і Threads.
Маркування буде застосовуватися або коли користувачі розкриють використання інструментів ШІ, або коли Meta виявить "стандартні для галузі індикатори зображень ШІ", хоча компанія не надала детальної інформації про свою систему виявлення.
Зміни ґрунтуються на рекомендаціях Наглядової ради Meta та оновлюють політику протидії маніпуляціям у медіа від 2020 року. Стара політика забороняла відео, створені або відредаговані за допомогою інструментів ШІ, які зображають як людина говорить те, чого насправді не говорила, але не охоплювала широкий спектр контенту, створеного за допомогою ШІ.
Meta також змінює спосіб модерації матеріалів, створених штучним інтелектом. Починаючи з липня, вона припинить видаляти матеріали, створені ШІ, які не суперечать іншим правилам спільноти. Матеріали, які порушують інші правила, наприклад, політики щодо булінгу, втручання у вибори та переслідування, будуть видалятися, незалежно від того, чи були вони створені за допомогою інструментів штучного інтелекту.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Metaтестує чатбот та фоторедакторна основі штучного інтелекту в останніх бета-версіях месенджера WhatsApp.