/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F7aee452c3d86f20f0bed0e04e5ef9b17.jpg)
Як заправити кондиціонер в авто власними силами: проста інструкція для водіїв
Попри поширену думку, що це роблять лише автомеханіки, заправити кондиціонер в авто — просто
Кондиціонер — це система, яка використовується для охолодження та осушення повітря в салоні автомобіля. Основними його компонентами є компресор, конденсатор, терморегулятор і вентилятор.
Час від часу кондиціонер потрібно заправляти і чистити. За цю послугу потрібно заплатити близько 500 гривень. Та, знаючи легкий спосіб, цю процедуру можна зробити самостійно. "Телеграф" розповідає, що для цього потрібно і як дії ви маєте виконати. Для цього спочатку треба розібратися, як працює кондиціонер.
Робота кондиціонера
Кондиціонер в авто працює таким чином: компресор стискає газоподібний холодоагент, що призводить до його нагрівання. Нагрітий газ проходить через конденсатор, де охолоджується і конденсується в рідину. Рідкий холодоагент проходить через ресивер-осушувач, де очищається від вологи і домішок.
Далі він проходить через терморегулятор, де його тиск і температура знижуються. Охолоджений і випаруваний холодоагент проходить через випарник, де він поглинає тепло з повітря в салоні. Охолоджене повітря подається в салон вентилятором. Газоподібний холодоагент знову надходить в компресор, і цикл повторюється.
Коли потрібно заправляти кондиціонер і як це зробити
Якщо кондиціонером регулярно користуватись, фреон може випаровуватись. При нормальній роботі випаровується близько 15% холодоагенту на рік. Тому час від часу його потрібно доливати. У нових авто — раз у три роки, у старих машинах — десь раз у рік.
Для заправки потрібно мати фреон. Знадобиться від 600 до 900 грамів газу, залежно від авто. Для цього краще скористатися спеціальними наборами, у який входить балон та манометричний колектор. Далі потрібно слідкувати за інструкцією з експлуатації, адже дії, описані різними виробниками, можуть відрізнятись.
Спочатку необхідно відкачати наявний у системі фреон — найкраще це зробити на СТО, ця процедура зазвичай безкоштовна. Також перевірте ніпелі та ковпачки. Можливо, вони вже зносились і їх потрібно замінити. Обов’язково використовуйте засоби індивідуального захисту, а саме окуляри та рукавиці.
Детальне відео, як це зробити, дивіться тут:
Раніше "Телеграф" писав, як доїхати доСТО, якщо спустило колесо, а запаски немає.Є три дієвих способи це зробити.

