Такі дані дослідження споживчих трендів в Україні оприлюднила компанія Gradus Research, передає Укрінформ.
Так, за даними дослідників, якщо у грудні 2022 року прихильність до українських брендів перед іноземними висловлювали 69% опитаних, то у березні 2024 року про свідомий вибір товарів/послуг українських виробників заявили вже 74% респондентів.
При цьому дослідники наголошують, що в цілому українські споживачі досить обережні у зміні звичних брендів. Більше половини опитаних (54%) надають перевагу знайомим брендам. Проте на ринку існує виражений запит на проби нових брендів — 37% українців готові експериментувати. Ключовий фактор, що спонукає дати шанс новим брендам, це бажання підтримати українське (57%), а також бажання зекономити (45%).
Як повідомлялося, у 2024 році програми підтримки національного виробника в Україні будуть масштабовані і розширені.
Фото з сайту vogue.ua