Українські споживачі все частіше обирають вітчизняні бренди
Українські споживачі все частіше обирають вітчизняні бренди

Українські споживачі все частіше обирають вітчизняні бренди

Частка українців, які надають перевагу вітчизняним брендам, зросла за рік з 69% до 74%.

Такі дані дослідження споживчих трендів в Україні оприлюднила компанія Gradus Research, передає Укрінформ.

Так, за даними дослідників, якщо у грудні 2022 року прихильність до українських брендів перед іноземними висловлювали 69% опитаних, то у березні 2024 року про свідомий вибір товарів/послуг українських виробників заявили вже 74% респондентів.

Українські споживачі все частіше обирають вітчизняні бренди - Фото 1

При цьому дослідники наголошують, що в цілому українські споживачі досить обережні у зміні звичних брендів. Більше половини опитаних (54%) надають перевагу знайомим брендам. Проте на ринку існує виражений запит на проби нових брендів — 37% українців готові експериментувати. Ключовий фактор, що спонукає дати шанс новим брендам, це бажання підтримати українське (57%), а також бажання зекономити (45%).

Як повідомлялося, у 2024 році програми підтримки національного виробника в Україні будуть масштабовані і розширені.

Фото з сайту vogue.ua

Теги за темою
Україна Виробництво
Джерело матеріала
loader
loader