/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcaa18bd1e1085c46222cd0bedd9f5d49.jpg)
"Махінації" з виписками та штучні борги: клієнти ПриватБанку зіткнулися з новими "сюрпризами"
Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на штучно створену заборгованість та "махінації" з виписками. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що після перевипуску картки ПриватБанку у відділенні вона зіткнулася із несподіваними проблемами. По-перше, проти її волі відкрили кредитний ліміт, а по-друге, змінилися виписки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1b65e3e74f358e0c8170ddb7b91a3402.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6b5084cd41bae3b6f64c04cf3526d9c0.jpg)
За словами клієнтки, банк штучно повісив на неї борг, але врешті-решт все вдалося вирішити.
"Таким чином вони штучно мені створили "користування кредитними коштами". Гроші повернули, але на наступний день ЗНОВУ зʼявилась сума боргу 5 грн. Я її погасила і закрила кредитний ліміт. Але тепер я не довіряю цьому банку", - зазначила жінка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнтки і пообіцяли докладно розібратися в інциденті.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd09fe7a283c79dda128437d7232aad84.jpg)
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у "ПриватБанку" пояснили, чому при покупках із картки гроші знімають по два рази.

