Про це в Телеграмі повідомила пресслужба АТ «УЗ», передає Укрінформ.
«Новий рекорд темпу цифровізації залізничних сервісів встановлено - застосунок Укрзалізниці за 1,5 роки свого існування залучив вже 2 мільйони авторизованих користувачів! Загальна кількість квитків, оформлених юзерами застосунку, вже перевищила 10 млн!», - йдеться в повідомленні.
За даними УЗ, частка онлайн-квитків у структурі продажів компанії сягнула вже 89%, а доля мобільного застосунку за рік зросла з 25% до 38%.
За словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Лященка, цифровізація сервісів залишається одним зі стратегічних векторів розвитку залізниці. На цей рік заплановано багато digital-оновлень у розрізі програми лояльності, безбар’єрності та міжнародних продажів.
Також перевізник зазначає, що виключно у застосунку діє програма лояльності «Залізні друзі», яка дозволяє накопичувати «обіймашки» за кожен кілометр мандрівки поїздом та обмінювати їх на бонуси від партнерів.
Як повідомлялося, з 18 березня квитки на поїзди, що прямують з України до Австрії, можна придбати онлайн у мобільному застосунку Укрзалізниці.