Як уже з'ясувалося, ненавчена грати у відеоігри нейромережа справляється з цим завданням погано. Тому в Google вирішили навчити штучний інтелект ігрових навичок. Технологія отримала назву Scalable Instructable Multiworld Agent (SIMA), пише The Verge.
По суті, це універсальний ігровий партнер, який допоможе геймерам проходити ігри в кооперативному режимі і зможе поговорити з ними. Причому на цілком конкретних прикладах. Google співпрацює з творцями No Man's Sky, Teardown, Valheim та інших популярних тайтлів.
Для навчання SIMA в Google записали спільні дії пар гравців-людей: один із них давав інструкції щодо виконання завдань у грі, наприклад, "знайти ресурси і побудувати табір", а інший виконував їх. Потім другий учасник грав уже без підказок, демонструючи отримані навички. Це дало змогу навчити нейромережу передбачати необхідні дії для досягнення результату.
Поки SIMA навчили близько 600 базових ігрових навичок: рух вперед-назад, відкриття інвентарю, взаємодія з об'єктами тощо. У Google підкреслили, що нейромережа не буде проходити ігрові рівні за людину, мета команди – створити універсального ШІ-компаньйона, який зіграє з вами в гру.
Поки що цей проєкт перебуває на стадії розроблення. Чи застосовуватиметься SIMA при створенні відеоігор, не уточнюється.
В ігровій індустрії дедалі частіше точаться дебати на тему застосування штучного інтелекту під час розробки проєктів. Генеральний директор Take-Two Interactive, компанії-видавця GTA,вважає,що "хіти створюють генії, а не набір обчислень". ШІ лише дасть змогу краще й ефективніше виконувати цю роботу.
Своєю чергою Nvidia показувала, який вигляд можуть мати ігри зі штучним інтелектом. Технологія ACE for Games допоможе в навчанні NPC вільного спілкування з гравцем та автоматичного розпізнавання мови і перетворення тексту на мову.