Виробники шоколаду вимушені вигадувати інші види солодощів
Виробники шоколаду вимушені вигадувати інші види солодощів

Виробники шоколаду вимушені вигадувати інші види солодощів

Споживачі скоротять витрати на шоколад, якщо ціни зростатимуть, тож компанії придумують інші види ласощів. Про це повідомляє mind, пише agronews.ua.

Коли минулого року компанія Mars Inc. трохи змінила свій популярний шоколадний батончик Galaxy, зменшивши стандартну вагу продукту на 10 г, британські покупці були здивовані, але торговці какао – ні.

113-річна компанія, відома своїми солодощами, зокрема Twix і M&M’s, здається, керується золотим правилом з підручника кондитерів: коли вартість какао зростає, вони знаходять способи продавати менші дози шоколаду – або нові смаколики без шоколаду взагалі.

Ціни на какао піднялися до рекордних значень, і учасники ринку не очікують зниження найближчим часом.

Ціни різко зросли, оскільки найбільші у світі виробники в Західній Африці борються з посухою та хворобами, а також з проблемами логістики, які можуть тривати довгі роки.

З 1980-х років до 2023 року ф’ючерси на какао-боби становили нижче $3500 за тонну щороку. 22 лютого ф’ючерси на какао вперше перевищили $6000 за тонну, і ринок побоюється, що ціни будуть зростити далі.

«Ми активно намагалися знайти способи компенсувати зростаючі витрати на сировину. Зменшення розміру нашої продукції – це рішення, яке ми прийняли нелегко», – прокоментував представник Mars Wrigley UK.

Досі компанії перекладали вищі витрати на споживачів. Але шоколад нікому не потрібен для життя, і кожне підвищення цін загрожує продажам. Споживачі, швидше за все, скоротять витрати на шоколад і цукерки, якщо ціни зростатимуть, згідно з вересневим опитуванням компанії споживчого аналізу NIQ.

Тому компанії економлять на упаковці, використовують автоматизацію для скорочення витрат виробництва та просувають продукти із меншою кількістю какао або взагалі без какао.

Nestlé SA нещодавно представила у Великій Британії смак лісового горіха у своїй лінійці шоколадних батончиків Aero, які на дві третини легші за своїх конкурентів завдяки повітряним “бульбашкам”.

У США компанія Hershey Co., виробник батончиків Kit Kat, заявила про намір на 50% збільшити потужності з випуску жувальних цукерок без шоколаду.

Таким чином, зростання цін на какао стимулює компанії продовжувати диверсифікацію, підштовхнувши їх до розробки новинок та інноваційних продуктів, щоб зберегти увагу споживачів в умовах мінливого ринкового ландшафту.



Перегляди: 0
Теги за темою
ціни
Джерело матеріала
loader
loader