Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі споживачі не знають, як можна повернути свої гроші, якщо випадково оплатили не за тими реквізитами, або вказали неправильні дані.
У компанії "Нафтогаз" заявили, що цю ситуацію можна виправити.
Про це стало відомо завдяки публікації компанії у мережі Facebook.
Що потрібно робити:
- написати заяву у довільній формі на повернення переплати;
- додати до пакету документів копію паспорта та ідентифікаційного коду;
- зробити чітке фото квитанції з банку (не чека з терміналу) з помилковою оплатою та передати їх одним із зручних для вас способів: на електронну пошту client@gas.ua; поштою на адресу: 25009, м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А, ТОВ "ДК "Нафтогаз України".
Якщо кошти необхідно повернути на картку, надішліть довідку з реквізитами банку, а щоб перенести гроші на вірний особовий рахунок – заяву про перенесення.
Проте в одного українця постало питання такого плану: "Тобто, якщо є чек з терміналу - то кошти не повернуть?".
Фахівці "Нафтогазу" заявили у відповідь: "Для повернення коштів квитанція про оплату повинна містити в собі такі дані: час, сума, дата, комісія, реквізити платника, одержувача, а також повне ПІБ платника. У разі, якщо в чеку відсутні зазначені дані , рекомендуємо звернутися на клієнтську підтримку установи, через яку проводили оплату, для формування належної квитанції".
Раніше повідомлялося, в "Газмережах" показали, як спрощено подавати свідчення лічильника: інструкція, яка потрібна кожному.
Також, побачите "сюрприз" у платіжках: "Нафтогаз" попередив українців.