Про це Укрінформ повідомляє з посиланням на торгове відомство Китаю.
«Ми уважно слідкуємо за розслідуванням стосовно китайських електромобілів та інших продуктів, ініційованим європейською стороною», - заявив Ван під час зустрічі з Домбровскісом на полях Тринадцятої міністерської конференції СОТ в Абу-Дабі, ОАЕ.
За його словами, це розслідування «не має під собою достатньої фактичної основи» і «китайська сторона висловлює різке невдоволення його проведенням».
Міністр зауважив, що для врегулювання торгових спорів Китай і Євросоюз повинні використовувати механізми СОТ та закликав працювати разом над реформуванням таких існуючих механізмів.
Ван також сказав про необхідність більш тісної двосторонньої взаємодії для вирішення спірних питань у торгівлі між Китаєм і ЄС, зокрема, для вирішення питань субсидування, електронної комерції та заходів економічного й інвестиційного стимулювання.
Як повідомляв Укрінформ, Європейська комісія на початку жовтня розпочала розслідування стосовно ймовірних незаконних субсидій китайським виробникам електромобілів з боку уряду КНР, аби захистити європейських виробників електрокарів від потоку дешевих китайських авто.
У ході розслідування, яке триватиме близько року, планується визначити, чи ланцюжки доданої вартості електромобілів у Китаї отримують вигоду від незаконного субсидування та чи це субсидування завдає або загрожує завдати економічної шкоди європейським виробникам електрокарів.
Якщо і те й інше підтвердиться, Єврокомісія може запровадити підвищені мита на імпортовані з Китаю електромобілі, аби захистити європейських виробників від недобросовісних конкурентів.
Фото: gettyimages