Про це повідомила пресслужба УЗ, передає Укрінформ.
«Укрзалізниця, маючи велику кількість підприємств, у тому числі вагоноремонтних, тривалий період часу будувала тільки піввагони, яких наразі ми маємо деякий профіцит, на іншому рухомому складі ми не концентрували свою увагу, але наші підприємства, такі як «Центр транспортної логістики», «Центр транспортного сервісу «Ліски», дали нам поштовх для розробки на власних потужностях та у власних конструкторських бюро нових вантажних вагонів, зокрема фітингових платформ, яких ми з початку повномасштабного вторгнення побудували 500 одиниць», - розповів заступник директора з виробництва вагоноремонтного напрямку департаменту виробництва Укрзалізниці Даниїл Глущенко.
Він зауважив, що на власних виробничих потужностях вперше за історію сучасної Укрзалізниці були збудовані думпкари, хопер-дозатори для ремонту колій. Компанія також побудувала на власних потужностях дослідний зразок зерновоза, який можна використовувати як на колії шириною 1520 мм, так і на колії 1435 мм. Цей зразок рухомого складу вже пройшов сертифікацію й буде вироблятись у майбутньому.
«Ми зараз вже проходимо процедуру погодження у відповідних структурних підрозділах Укрзалізниці щодо замовлення у наших підприємств виробництва 120 зерновозів європейського зразка для потреб вантажних перевезень», - додав Глущенко.
Він також нагадав, що в Укрзалізниці було створено нову філію «Ваговий оператор», яка має на балансі спеціалізовані ваги й займається їх ремонтом. І наразі є зацікавленість у розробці й виготовленні на власних потужностях вагоповірочного вагона. Крім того вже деякий час розробляється універсальний вантажний вагон, який можна буде використовувати і як критий вагон, і як зерновоз.
Як повідомлялося, Укрзалізниця у 2023 році на власних потужностях збудувала 528 вантажних вагонів. Зокрема, було виготовлено 427 фітингових платформ. Розпочато також виробництво дослідного зразка зерновоза й серійне виготовлення 50 думпкарів та 50 хопер-дозаторів.
Фото: Укрзалізниця / Фейсбук